OverGround Magazin

Pár négyzetméter Amerika... - REDS gyorsfodrászat férfiaknak

2017. február 11. - OverGround Magazin

16105700_1161029077283814_7051838096600865695_n.jpg

Nemrég sétálgatva a József körúton belebotlottam a REDS Férfi GyorsfodrászatbaA hely azt ígéri hogy időpont nélkül, kiszolgálnak a lehető leggyorsabban és mindemellett igényesen. Gondoltam a következő hajvágásom alkalmával idejövök. Meg is történt.

Belépve az üzletbe éppen két úriember haján dolgoztam a fiúk. Ketten vannak egyelőre mint megtudtam, és ők is nyitották a szalont, mert elegük lett és váltani akartak. Szerencsére meg sikerült fogniuk egy piaci rést, hiszen több olyan szalon is van ahol pasiknak nyújtanak fodrász és borbély szolgáltatásokat, de mindenhova időpont szükséges, vagy sok idő, s persze ott vannak a gyorsfodrászatok is ahol ledarálják minél gyorsabban a vendégeken ingadozó minőségű munkával. Ők, pont ennek a kettőnek az ötvözetét csinálták meg, csak figyelve a minőségre, és persze a korrekt árakra. 

Én teljesen elégedett voltam a szolgáltatásaikkal, kedvesek, beszélgetnek és persze mindezek mellett nagyon jól is dolgoznak. A hely kialakítása is szuper, amikor bementem épp valami blues rock szólt, a fal tele van amerikai képekkel, a székek is arra a világra hajaznak. Nekem nagyon bejött a hely kialakítása. Érdemes lesz megjegyezni a hely nevét.  A csúcs az egészben pedig hogy diákoknak 10% kedvezmény jár, ha pedig 1990 Ft-ért vásárosz szolgáltatást még egy sört is kapsz. Elég fasza! 

Zsirmon Norbert

16265623_1168663649853690_7362647924095065291_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://overgroundmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr3712248788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása